Rijschool Oirschot wordt door 4 leerlingen beoordeeld met gemiddeld een 9,0! Bezoek de website
Julia Broers
24 juni 2026
“Ik heb met veel plezier les gehad bij deze rijschool. Thijs is een rustige en fijne instructeur die goed uitlegt en je op je gemak stelt in de auto. Daardoor leer je snel en ga je met meer vertrouwen rijden.
Wat ik ook fijn vond, is dat ik snel kon beginnen met lessen.
Bedankt voor de leuke lessen!”
Maud Der Kinderen
24 juni 2026
“- Goed stap voor stap krijg je les. Je begint op een parkeerplaats en krijgt alles stap op stap uitgelegd.
- Je kan op je telefoon zien wat je de volgende les gaat doen en wat je nog kan verbeteren. Je kan het zien als huiswerk.
- Ik heb hele gezellige lessen gehad.
- Je wordt goed geholpen met faa”
Nina van Loon
24 juni 2026
“Het is een hele fijne rijschool om je rijbewijs bij te halen. Je krijgt super Fijne begeleiding en ze bereiden je heel goed voor op je examen!”
Sander Van Bilsen
24 juni 2026
“Toen ik binnenkwam, kon ik gelijk beginnen en daarbij alles in 1x kunnen halen. Het gehele traject goed ondersteund door Thijs en Clea. Wanneer je vragen hebt kun je altijd bellen of appen en je wordt stapsgewijs geleerd hoe je moet rijden. Hele fijne rijschool!”