Jouw Verkeersschool wordt door 110 leerlingen beoordeeld met gemiddeld een 9,9! Bezoek de website
Gerrit Reitsma
23 juni 2026
“Samen op pad met Stefan, wat heeft hij mij veel geleerd! En wat een geduld heeft die man toch.
Heel erg bedankt.
Gr Gerrit ”
Noah Poortman
16 juni 2026
“In één keer geslaagd dankzij de fijne begeleiding, De lessen waren altijd prettig, duidelijk en ontspannen, waardoor ik met vertrouwen achter het stuur zat. Bedankt voor de goede begeleiding en het vertrouwen. Zeker een aanrader!”
Mirthe Westerhoff
29 mei 2026
“Goed geholpen bij het halen van m’n rijbewijs :)”
Sanne Klaver
5 mei 2026
“Een hele fijne ervaring gehad! De sfeer is erg gezellig, maar ook professioneel . Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd, en ze kijken goed naar wat je persoonlijk nodig hebt. Dankzij deze goede begeleiding ga je met alle vertrouwen en de juiste skills het examen in!
”
Teun Borger
4 mei 2026
“Goeie en leuke lessen van Stefan bij jouw verkeersschool gehad. met verschillende auto’s gereden ook paar keer met Danny en Robert was leerzaam en gezellig.”
Armin Delic
3 mei 2026
“Hele aardige instructeurs”
Joppe Van Kraaij
27 maart 2026
“Via het CBR uitgekomen bij jouwverkeersschool! Stonden goed genoteerd bij het CBR. Contact verliep goed en afspraak voor eerste rijles was snel gemaakt. Van begin tot het behalen van mijn rijbewijs was alles duidelijk en via de app overzichtelijk. Jouwverkeersschool is een erg goede keuze geweest! ”
Ellen Van der Leest
3 maart 2026
Andries Dijkstra
24 februari 2026
“Duidelijke instructie gehad en handige tips om door het examen te komen!”
Peter de Vries
13 februari 2026
“Ik heb de rijlessen als zeer prettig en duidelijk ervaren. Stefan is een geduldige en zeer goede instructeur, zeker aan te bevel. Heel erg bedankt voor de fijne lessen.”
Alicia van Gelderen
6 februari 2026
“Fijne rijschool ”
Reinder Visser
8 december 2025
“Top instructeur perfect geregeld.”
Isabel Van Dijk
6 december 2025
“Heb fijne lessen gehad bij stefan en ik kreeg duidelijke instructies waardoor ik binnen jaar mijn rijbewijs heb gehaald!”
Marten Postmus
1 december 2025
“Onlangs heb ik mijn BE rijbewijs gehaald en ik ben ontzettend tevreden over de hele ervaring. De les was leerzaam en de instructeur gaf duidelijke en praktische tips, waar ik tijdens het rijden echt wat aan had. Bedankt voor de begeleiding! ”
Bert Veenstra
1 december 2025
“Top! Leuke dagen gehad en uitstekende uitleg en begeleiding!”
Sem Kuitert
27 november 2025
“Ik heb met veel plezier bij Stefan gereden. hij gaf me vertrouwen, was soms wat strenger als het nodig was, had goede tips voor bijzondere verrichtingen en was overtuigd van mijn kunnen naar het eindexamen toe. Tijdens het rijden hebben wij leuke gesprekken gevoerd. Een aanrader!”
Theo Jaasma
24 november 2025
“Prettige instructeur, fijn in de omgang. We hadden met de 2 daagse cursus alle tijd om rustig de verrichtingen te oefenen.”
Pascal Bosloper
21 november 2025
“Top rijschool na 16 lessen mijn rijbewijs gehaald👌”
Sybryn Hettinga
19 november 2025
“Hendrik Leegstra is een zeer goede, rustige en gezellige instructeur! Daardoor in 1x geslaagd.”
Jurjen van Hout
17 november 2025
“De rijles is als zeer prettig ervaren. Goede uitleg en voldoende mogelijkheden om alles te oefenen. Dik tevreden! ”
Jonas Frugte
7 november 2025
“Ik heb gereden met Henk. Hij is een geduldige en empathische docent. Ook heel gezellig om mee te kletsen!”
Richard Zwiers
4 november 2025
Niels Heemstra
28 oktober 2025
“Goede instructeur met een gezellige informele sfeer. Veel aandacht, juist op de puntjes die werk nodig hebben. Ik raad dit bedrijf zeker aan. In 1 keer geslaagd voor mijn BE rijbewijs.”
Jacob de Vries
24 oktober 2025
“De instrecteurs zijn top!.
Verder voldeed het mij enorm! En ben blij dat ik hier gereden heb! Ik raad het zeker aan aan mijn omgeving.”