Jouw Verkeersschool wordt door 110 leerlingen
beoordeeld met gemiddeld een 9,9!
Bezoek de website
Gerrit Reitsma
Samen op pad met Stefan, wat heeft hij mij veel geleerd! En wat een geduld heeft die man toch. Heel erg bedankt. Gr Gerrit
Noah Poortman
In één keer geslaagd dankzij de fijne begeleiding, De lessen waren altijd prettig, duidelijk en ontspannen, waardoor ik met vertrouwen achter het stuur zat. Bedankt voor de goede begeleiding en het vertrouwen. Zeker een aanrader!
Mirthe Westerhoff
Goed geholpen bij het halen van m’n rijbewijs :)
Sanne Klaver
Een hele fijne ervaring gehad! De sfeer is erg gezellig, maar ook professioneel . Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd, en ze kijken goed naar wat je persoonlijk nodig hebt. Dankzij deze goede begeleiding ga je met alle vertrouwen en de juiste skills het examen in!
Teun Borger
Goeie en leuke lessen van Stefan bij jouw verkeersschool gehad. met verschillende auto’s gereden ook paar keer met Danny en Robert was leerzaam en gezellig.
Armin Delic
Hele aardige instructeurs
Joppe Van Kraaij
Via het CBR uitgekomen bij jouwverkeersschool! Stonden goed genoteerd bij het CBR. Contact verliep goed en afspraak voor eerste rijles was snel gemaakt. Van begin tot het behalen van mijn rijbewijs was alles duidelijk en via de app overzichtelijk. Jouwverkeersschool is een erg goede keuze geweest!
Ellen Van der Leest
Andries Dijkstra
Duidelijke instructie gehad en handige tips om door het examen te komen!
Peter de Vries
Ik heb de rijlessen als zeer prettig en duidelijk ervaren. Stefan is een geduldige en zeer goede instructeur, zeker aan te bevel. Heel erg bedankt voor de fijne lessen.
Alicia van Gelderen
Fijne rijschool
Reinder Visser
Top instructeur perfect geregeld.
Isabel Van Dijk
Heb fijne lessen gehad bij stefan en ik kreeg duidelijke instructies waardoor ik binnen jaar mijn rijbewijs heb gehaald!
Marten Postmus
Onlangs heb ik mijn BE rijbewijs gehaald en ik ben ontzettend tevreden over de hele ervaring. De les was leerzaam en de instructeur gaf duidelijke en praktische tips, waar ik tijdens het rijden echt wat aan had. Bedankt voor de begeleiding!
Bert Veenstra
Top! Leuke dagen gehad en uitstekende uitleg en begeleiding!
Sem Kuitert
Ik heb met veel plezier bij Stefan gereden. hij gaf me vertrouwen, was soms wat strenger als het nodig was, had goede tips voor bijzondere verrichtingen en was overtuigd van mijn kunnen naar het eindexamen toe. Tijdens het rijden hebben wij leuke gesprekken gevoerd. Een aanrader!
Theo Jaasma
Prettige instructeur, fijn in de omgang. We hadden met de 2 daagse cursus alle tijd om rustig de verrichtingen te oefenen.
Pascal Bosloper
Top rijschool na 16 lessen mijn rijbewijs gehaald👌
Sybryn Hettinga
Hendrik Leegstra is een zeer goede, rustige en gezellige instructeur! Daardoor in 1x geslaagd.
Jurjen van Hout
De rijles is als zeer prettig ervaren. Goede uitleg en voldoende mogelijkheden om alles te oefenen. Dik tevreden!
Jonas Frugte
Ik heb gereden met Henk. Hij is een geduldige en empathische docent. Ook heel gezellig om mee te kletsen!
Richard Zwiers
Niels Heemstra
Goede instructeur met een gezellige informele sfeer. Veel aandacht, juist op de puntjes die werk nodig hebben. Ik raad dit bedrijf zeker aan. In 1 keer geslaagd voor mijn BE rijbewijs.
Jacob de Vries
De instrecteurs zijn top!. Verder voldeed het mij enorm! En ben blij dat ik hier gereden heb! Ik raad het zeker aan aan mijn omgeving.
Deze reviews zijn verzameld en geverifieerd door PlanGo Rijschoolsoftware
PlanGo Rijschoolsoftware