Autorijschool Johan Bos wordt door 322 leerlingen
beoordeeld met gemiddeld een 9,7!
Bezoek de website
Michel Peters
Gijs Roox
Toon van Diessen AVD
Geweldige rijschool!! Ik heb van elke les genoten en dat kwam zeker ook door de instructeurs!
Marco Hoesen AVD
Beste team van Johan Bos, Ik ben vandaag geslaagd voor mijn motorrijbewijs en ik wil jullie enorm bedanken! Jullie lessen waren top, de uitleg was duidelijk en jullie tips hebben echt het verschil gemaakt. Echt een super rijschool, ik raad jullie aan iedereen aan!
Nick van Tilburg
Ik raad deze opleiding zeker aan! Super instructeurs en gezellige lessen bedankt allemaal!!
Jeroen van den Berg
Heel snel en gezellig het rijbewijs BE gehaald. Instructeur Erik en Peter dank je wel voor de wijsheid en vooral ook de gezelligheid.
Ravi Lefers
Een rijschool waar goed mee gedacht wordt met de leerling. Aardige instructeurs!
Stan Hendriks
Erik was een hele vriendelijke en duidelijke man. Mede hierdoor geslaagd
Ties Langen
Goed aardige mensen goed uitgelegd fouten grijpen ze gelijk in dat je het gelijk snapt suoer
Fenne Junier
Fijne duidelijke rijlessen met geweldige rij-instructeurs
Leny Willems AVD A2 #
Ben wat ouder dan een gemiddeld iemand die met motorrijles is begonnen. Heb les gehad van 2 geweldige instructeurs, Peter en Eric. Het was in het begin moeilijk om de slag te pakken te krijgen maar ze geven je veel vertrouwen dat het gaat lukken. Hard gewerkt, veel gelachen, goede uitleg .
Luuk Overdijk
Alianne van de Scheur
Heb super fijn les gehad van verschillende instructeurs. Leuke humor gemixt met serieus leren: Mijn dank is groot, jullie zijn toppers!! In één keer theorie en praktijk gehaald, merci merci merci!
Melissa Faassen AVD
Ik heb fijne, gezellige en vooral leerzame rijlessen gehad. Dankzij de goede begeleiding heb ik zowel mijn AVB als AVD in één keer behaald. Nogmaals bedankt voor de top begeleiding!
Jelle Polman AVD
Fijne instructeurs fijne lessen
Gerrie Nillezen
Maurice Conen
Prima begeleiding en fijne lestijd. Alles ging prima. Voor mij een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.
Bryan Artz AVD
Leuke en leerzame lessen gehad van Tom, Erik, Peter en Marcel! Dankjewel.
Mohammed Al Kabalan
Nick van Wezel
Duidelijke communicatie ruim voor de start van de lessen en het examen. Een fijne, rustige en duidelijke instructeur die goed mijn niveau aanvoelde en mij ook goed heeft voorbereid op het examen. Met dank aan de instructeur in een keer geslaagd voor BE rijbewijs.
Sascha van der Duijn
Heel fijn begeleid vriendelijk, met humor en open staand voor elk individu. Zeker een aanrader
Dave Van Keijsteren
Prima begeleiding gehad en geslaagd voor mijn examen.
Joy Bosch #
Wat een top rijschool!
Jop Ermers#
Deze reviews zijn verzameld en geverifieerd door PlanGo Rijschoolsoftware
PlanGo Rijschoolsoftware