Verkeersschool Dijkhuizen wordt door 121 leerlingen
beoordeeld met gemiddeld een 9,9!
Bezoek de website
Niels Veldman
Alles goed voor elkaar. Goed materiaal en fijne instructeur.
Niek van den Pol
Arnold is super relaxt tijdens de lessen, maar heeft achteraf wel de juiste feedback waar ik veel van geleerd heb! Zowel mijn A2 als A rijbewijs gehaald, en zeker een aanrader!
Thijs van de Ridder
David de Bruin
Jasper Van Asselt
Via werk doorverwezen naar rijschool dijkhuizen voor examen BE dagopleiding gehad met Henk! Een hele fijne leerzame dag gehad en met succes rijbewijs gehaald als je voor rijbewijs wil gaan is rijschool dijkhuizen echt een aanrader!
Kimberly Zizzi
Geven je precies genoeg lessen en geweldig advies. Had precies wat ik nodig had helaas eerste keer gezakt door de zenuwen maar vandaag met 1 lesje geslaagd voor me motor rijbewijs A
Jan Elbers
Voor rijbewijs BE halve dag aan één stuk door gelest met Henk met aansluitend examen. Heel veel gehad aan rust en tips die ik heb meegekregen ter voorbereiding. Zeer prettig en kundig.
Niels Brouwer
Fijne instructeur met jaren ervaring en veel kennis. Zeker aan te raden!
Ilona Mariska Huenestein-Luth
Fantastisch! Heel gezellig en goede aanwijzingen. Henk is heel rustig en consequent en heeft àlles haarfijn in de gaten.
Joost Lamberts
Ivan Boutkan
Goede communicatie, transparant, en een fantastische instructeur (Henk) Het was heel erg fijn om daar les van te krijgen met een positief eindresultaat
Annemijn Knol
Johnny Broekhuizen
Toppers. Goede begeleiding en uitleg gehad. Neemt de tijd voor je, en geven goede tips. Raad verkeersschool Dijkhuizen bij iedereen aan.
Tyree Niemöller
Dankzij de wijze lessen van Henk, mijn BE rijbewijs in 1 dag gehaald.
Diana van de Kamp
Ik heb aan het begin niet zo’n leuke start gehad. Dit is super netjes opgepakt door dijkhuizen! Ik vind dijkhuizen zeker een aanrader!
Roy Van Der Voort
Eline Beugeling
Enorm fijne ervaring gehad met Mike en Henk! Beide hele fijne rijinstructeurs!! Fijne begeleiding ook vlak voor het afrijden word je op je gemak gesteld, echt top!! Erg bedankt Mike en Henk!
Jelle De Vogel
Zeer goede rijschool, niks om op aan te merken!
Dylana Venmans
Goede begeleiding
Jakob Cornelissen
En ervaren rijinstructeur, met een duidelijke uitleg over het rijden met aanhanger.
Jelani van den eijk
Arnold wat een rijinstructeur, strijder Dankjewel.
Jordania Koele
De rijinstructeur die ik de laatste lessen had heeft me heel erg geholpen om nog beter te rijden. De rijinstructeur die ik op het begin was heeft me wel leren rijden maar niet verder laten in zien wat je allemaal moest doen
Rick Westerink
Top instructeurs!
Norah Bakker
Een hele fijne ervaring!! Wij kregen goede instructies en de instructeur was ook erg vriendelijk
Deze reviews zijn verzameld en geverifieerd door PlanGo Rijschoolsoftware
PlanGo Rijschoolsoftware