Verkeersschool Dijkhuizen wordt door 121 leerlingen beoordeeld met gemiddeld een 9,9! Bezoek de website
Niels Veldman
18 juni 2026
“Alles goed voor elkaar. Goed materiaal en fijne instructeur. ”
Niek van den Pol
18 juni 2026
“Arnold is super relaxt tijdens de lessen, maar heeft achteraf wel de juiste feedback waar ik veel van geleerd heb! Zowel mijn A2 als A rijbewijs gehaald, en zeker een aanrader!”
Thijs van de Ridder
16 juni 2026
David de Bruin
10 juni 2026
Jasper Van Asselt
8 juni 2026
“Via werk doorverwezen naar rijschool dijkhuizen voor examen BE dagopleiding gehad met Henk! Een hele fijne leerzame dag gehad en met succes rijbewijs gehaald als je voor rijbewijs wil gaan is rijschool dijkhuizen echt een aanrader!”
Kimberly Zizzi
8 juni 2026
“Geven je precies genoeg lessen en geweldig advies. Had precies wat ik nodig had helaas eerste keer gezakt door de zenuwen maar vandaag met 1 lesje geslaagd voor me motor rijbewijs A”
Jan Elbers
5 juni 2026
“Voor rijbewijs BE halve dag aan één stuk door gelest met Henk met aansluitend examen. Heel veel gehad aan rust en tips die ik heb meegekregen ter voorbereiding. Zeer prettig en kundig.”
Niels Brouwer
3 juni 2026
“Fijne instructeur met jaren ervaring en veel kennis. Zeker aan te raden!”
Ilona Mariska Huenestein-Luth
1 juni 2026
“Fantastisch! Heel gezellig en goede aanwijzingen. Henk is heel rustig en consequent en heeft àlles haarfijn in de gaten. ”
Joost Lamberts
22 mei 2026
Ivan Boutkan
19 mei 2026
“Goede communicatie, transparant, en een fantastische instructeur (Henk)
Het was heel erg fijn om daar les van te krijgen met een positief eindresultaat ”
Annemijn Knol
13 mei 2026
Johnny Broekhuizen
12 mei 2026
“Toppers. Goede begeleiding en uitleg gehad. Neemt de tijd voor je, en geven goede tips. Raad verkeersschool Dijkhuizen bij iedereen aan.”
Tyree Niemöller
12 mei 2026
“Dankzij de wijze lessen van Henk, mijn BE rijbewijs in 1 dag gehaald.”
Diana van de Kamp
9 april 2026
“Ik heb aan het begin niet zo’n leuke start gehad. Dit is super netjes opgepakt door dijkhuizen! Ik vind dijkhuizen zeker een aanrader! ”
Roy Van Der Voort
26 maart 2026
Eline Beugeling
25 maart 2026
“Enorm fijne ervaring gehad met Mike en Henk! Beide hele fijne rijinstructeurs!! Fijne begeleiding ook vlak voor het afrijden word je op je gemak gesteld, echt top!!
Erg bedankt Mike en Henk!”
Jelle De Vogel
24 maart 2026
“Zeer goede rijschool, niks om op aan te merken!”
Dylana Venmans
18 maart 2026
“Goede begeleiding ”
Jakob Cornelissen
17 maart 2026
“En ervaren rijinstructeur, met een duidelijke uitleg over het rijden met aanhanger.”
Jelani van den eijk
11 maart 2026
“Arnold wat een rijinstructeur, strijder
Dankjewel.”
Jordania Koele
11 maart 2026
“De rijinstructeur die ik de laatste lessen had heeft me heel erg geholpen om nog beter te rijden. De rijinstructeur die ik op het begin was heeft me wel leren rijden maar niet verder laten in zien wat je allemaal moest doen”
Rick Westerink
4 maart 2026
“Top instructeurs! ”
Norah Bakker
24 februari 2026
“Een hele fijne ervaring!! Wij kregen goede instructies en de instructeur was ook erg vriendelijk”